Chatbot - Lítačka

Introduction

Automatický odpovídač – chatbot

V září 2017 spustil Operátor ICT pilotní projekt chatbot. Pokud jste na webu Lítačky položili nějaký dotaz, odpověděl vám automat. Výsledky pilotního provozu ukázaly, že chatbot ušetřil spoustu práce operátorům call centra Lítačky, především při odpovídání na nejčastější otázky. 
Chatbot bude dále vylepšován a v létě 2018 se adaptuje na nový systém virtuální Lítačky, který přinese několik novinek v souvislosti s placením ve veřejné dopravě v Praze a ve Středočeském kraji.

Ptáte se teď, jak je takový chatbot Lítačky využíván? Kolik dotazů zpracovává měsíčně? Na co se lidé nejvíc ptají? 
Data zobrazují počty konverzací po hodinách, dnech v týdnu i za celé testovací období. Zároveň se dozvíte i to, na co a jak často se lidé chatbota ptali.

Statistiky Chatbota

Využití dat

Data lze využít jako podklad pro další partnery, kteří by uvažovali o pořízení Chatbota.

Datové zdroje

Chatbot

Chatbot Lítačka (pilot)

Statistiky využití Chatbota pro Lítačku.

Data files
Název Formát
Počet konverzací po hodinách CSV DOWNLOAD
Počet konverzací za období CSV DOWNLOAD
Průměrný počet konverzací po dnech v týdnu CSV DOWNLOAD
Témata rozhovoru CSV DOWNLOAD
Katalogizační záznam
Popisek Hodnota
Periodicita aktualizace Bez aktualizace
Dokumentace ODKAZ NA DOKUMENTACI
Licence Creative Commons CCZero
Poskytovatel dat Operátor ICT a. s.
Odkaz do katalogu http://opendata.praha.eu/dataset/chatbot-litacka-pilot